23 mai 2016

Kõige vahepeal juhtub nii mõndagi...

Mõnikord ma saan isegi aru, et teile võib jääda mulje, et me siin ei tee mitte midagi ja miskit ei toimu. Et lihtsalt oleme.... olemegi, kõige muu asjaliku vahepeal.
 
Tegelikult on meil viimase nädala jooksul palju juhtunud, rohkem kui sõnadesse söandaks panna :)
Näiteks on meil tuttuus saal valmis, osaliselt muidugi, ent siiski. Meeletust kolakambrist sai kui võluväel suur ja lage saal. Põrand koguni on tasane. Kõik muu lisandub aegamööda ;) Aga kui teil peaks olema tahtmine siin üks korralik kontsert, etendus või muu tore häppening teha, siis andke aga teada ja tuld! Pinda on tubli 300 ruutmeetri jagu, nii et mida sa hing veel ihkad :)
 

Ja kogu selle aja oli minul selline kodu-office. Piinlik, ma tean. Aga ma olen lõpmata tänulik Kätyle, kes mulle seda enneolematut luksust meelde tuletas ;) Sellistel hetkedel tunnen, et mul on tõesti hea hobi - võin sellega tegelda karjateel otse kadakate vahel, pävkades ja murul. Ei tea, kas päevitusriided töövormina kuludesse saab ka kanda?

 Ja samal ajal kõik õitseb. Viimased nurmenukud, meelespead, esimesed metsmaasikad ja igasugu käokingalised ja käpalised ja muud tegelased.
 Ja kui arvad, et seal kadakate vahel enam midagi ei ole, siis puhkeb õide raudselt mõni metsõunapuu :)

Meil on ka oma metsanotsu nüüd olemas. Radade järgi võttes peab neid muidugi hulgim olema, kuid mina näen ainult ühte. See-eest on ta järjekindel. Neil on tekkinud ka oma spaa, kuigi ma ei tea, mis juhtub pikema kuivaperioodi jooksul. Seni nad igatahes naudivad antud oludes võimalikke hüvesid. Ilma piletita!


Mis veel? Täna käis meil külas näitsik booking.com´ist. Meie puhkemajake on täies tööehtes ning hetkel on seal ringi vaadates vaja ohtralt kujutlusvõimet. Kuid lõpp juba paistab, seega julgen soovitada seda oma suveplaanidesse võtta küll - me jõuame valmis:)
Kuna me enamasti oleme harjunud, et inimesed tulevad vaatama keramaja, siis oli üsna omamoodi kogemus kohata inimest, kes tegelikult tuli vaatama midagi muud (puhkemaja) ja kes meie äsja valminud naudingute ringrajal sattus ootamatult keramaja otsa :) See on tõepoolest nagu tundmatu ja kahtlane objekt, ent järgmisel hetkel kõige loomulikum ja ootuspärasem tegelane sel kõrvalisel teel.

Ja nii ongi! Tulge! Ja te näete :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar