01 juuni 2016

Ungru krahv

Ungru krahv areneb meeletu kiirusega. Kõik, mis eelmisel aastal vajaka jäi, see on tänavu lõdvalt tasa tehtud.

Esmaspäevasel päeval on kõik lahe ja loomulik ja vaba. Ei mingit ülerahvastatust. Mõnus! Tänavu võisid maikuus puhkuse võtjad küll sokkideni häpid olla.
Leib oli mõnus ja määre veel mõnusam. Kõik toidukohad, kes suudavad heale leivale panustada, on juba korralikku aplausi väärt.


 Lambakebab oli tõeline lammas, mitte ühtegi paha sõna. Ja Magusa Mulli limps sinna juurde vist ka hea (kadus kui mutiauku, ma ei saanud maitstagi).

Minu kitsejuust oli just see, mida ootasin. Sinna juurde tulnud rosinamoos oli... no ma ju ei söö rosinaid, eks ole :) Aga see moos oli parim (ma olen sammu kaugusel, et ise rosinamoosi keeta!). Kui veel porgandid ja hummused  ja roheline juurde panna, siis oli super. Ma olin või sees :)



Siis tuli rabarberiga crème brûlée . Kasutatud oli mingeid Tonka ube, mis pärit Amazoonasest (oleks võinud neid ju märtsis isegi kaasa tuua, oleks vaid teadnud). Muide, suure tõenäosusega tuuakse neid teile vaatamiseks-nuusutamiseks laudagi (kuigi suvel, kui hullumaja puhvetis olema hakkab, siis vist teenindajatel enam aega ei jagu). Praegu on selles suhtes superluks elu siin saarel.
Igatahes läks magustoidu pärast kakluseks, nagu karta oligi:)
Kui te olete naine, siis lahkute ilmselt Ungru krahvi juurest malbe kallistusega, kui mees, siis tugeva käepigistusega. Kui läheb kehvemini, siis on viga teis eneses. Kui paremini, siis oli viga minus. Ma igatahes selle kallistuse pärast läheks või hommepäev tagasi :D

P.S. Käisimegi järgmisel päeval veel kord seal, ikka Tonka ube ja kallistust noolimas. Esimest saime taas, teist mitte :) Aga ega ma ei kurda - tore oli endiselt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar