12 august 2016

Härra peaminister

Meie selle suve kõige kiiremasse nädalasse suunati meile veel üks külaline. Ahastasime ja katkusime karvu ja masendusime ja kukkusime lapiti maha, ent siis tõusime uuesti püsti ja lihtsalt olime. Üle oma varju ikka ei hüppa, eks ole.

Kui on kohvikutepäeva nädal, siis on tegelikult kõik meie energiavarud suunatud väljapoole kodu, Härra Kõrge Külalise pärast ma siis natuke ikka pidin koristama. Lisaks kasutasime peaministrit katsejänesena kohvikutepäevaks mõeldud vahvlite testimisel.  Eriliselt nautis rohket tähelepanu muidugi meie Hallooo, kes võib nüüd tähtsalt kuulutada, et Riigikantselei fotograaf on teda pildistanud.

Selle fotograafiga oli ka selline naljakas lugu, et... Hirmus tuttav tundus. Enne visiitkaardi nägemist ma välja ei mõelnudki võimalikke seoseid. Punane tuluke lõi alles siis põlema. Ma usun, et me oleme elus vähemalt kahel korral varemgi kohtunud. Esimesel korral olime mõlemad raudselt mähkmetes ja mingi seos võis olla Kõpu-nimelise asumiga Viljandimaal. Teisel korral rabelesime sisseastumiskatsetel Sütevakas. Minu mäletamist mööda saime mõlemad sisse ka, aga halbade asjaolude kokkusattumise tulemusel mina siiski seal ei alustanud kooliteed.
Eesti on väike.


P.S. Ja muide, härra peaminister, Sina tulid meile külla veel mööda tolmuteed, aga nüüd on meil asfalttee :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar