21 september 2016

Rattaparklad

Ma ei usu ise ka, et see olen mina.
Esiteks, ma hakkasin linnas ikkagi pedaalima. Kuigi lubasin seda mitte teha. Tõsi, ratas lahendabki paljud seni ületamatud probleemid. Minu lemmik Selver ja lemmik teekond sinna on nüüd kiviga visata. Ma ei tea, mis nad seal Pirita Selveris teinud on ja ärge tulge mulle ütlema, et tegelikult on neil valgustus ja muu jama sama, mis teistelgi poodidel, aga igatahes on sealne valgustus üks väheseid talutavaid. Piritale minek on liiga hea, et seda teha auto või bussiga ja seega pidin ma end sundima kõmpima. Aga olgem ausad, kümmet kiltsa iga päev ei viitsi ikka ma sõtkuda. Rattaga on teine jutt.

Järgmine õudusunenägu on rattalukud (see on muidugi sama oluline põhjus linnas rattaga mitte sõitmiseks kui linn ise :)) Hiiumaal olles ma isegi ei oska seda sõna kirjutada, niivõrd vähe on vaja sellele mõelda.
Ja siis vaatab poe juures selline õnnistus mulle vastu! Ükskord ometi on seal ülevalpool mu palveid kuulda võetud (ma ju õhtuti ainult rattaparklatest unistangi!) Veel üks põhjus nende õudukate rattalukkude valimist ja soetamist edasi lükata. Ma võin minna niisama kaks kätt taskus, okei...telefon siiski peab taskus olema. Ja ma saan oma velo niisama lihtsalt ära parkida.
Kes iganes need parklad leiutas või üles pani, andke järgmine kord märku - ma tahan teid kohe selle eest kallistada ja tänada!


Järgmine kodune ülesanne on mul välja selgitada, kus siin linnas veel selliseid on. Ma tahan loota, et see seal siiski ainus pole...

P.S. Olge mureta, ma ei ole päris ära keeranud veel... Kuigi ma sõidan rattaga rohkem kui korra aastas, vaimustun pisarateni jalgrattaparklast ja keerasin täna oma elu esimese kapsasmuuti (see kõlab koledamalt kui maitseb:D) kokku, olen ma muus osas ikka endine :)

2 kommentaari:

  1. Aaaaaaa! Linnapreiliks hakanud :) Ja 10kg poodi ja poest tagasi ka sama palju pedaalida? Uuuh! Küll mõnel on ikka viitsimist. Tubli selline :)

    VastaKustuta
  2. Jaa, ma juba jupimat aega pendeldan linnapreili ja rannapiiga staatuse vahel :) Ja lähemaid kodupoode on ikka ka, aga see pole see pole see.... :)

    VastaKustuta