08 oktoober 2016

"Luuraja ja luuletaja"

Režissöör ja stsenarist: Toomas Hussar
Osades: Jan Uuspõld, Lana Vatsel, Rain Tolk
Operaator: Rein Kotov
Tootja: Allfilm OÜ

Selle plakati pärast oleks ma edukalt võinud filmi ka vaatamata jätta, sest kindlasti ei mõjunud see mulle kuskilt otsast kutsuvana. Kultuuritarbija60+ blogi oli sedapuhku siis see käivitav mootor mu kinno minekuks.

Ja see oli HEA! Ma suudan läbinisti kiitva hinnangu anda väga vähestele filmidele (viimast korda ei mäletagi ausalt öeldes) ja veelgi harvem juhtub see mõne kodumaise linateose kohta. Teate, nad suutsid siin filmis isegi pisukest põnevust ülal hoida. Ja nalja sai ka muidugi, sellist... mõõdetult mõnusat.

Ma olin parajalt erapoolik ja nautisin ennekõike muidugi seda va luuletajat, keda mängis Tolk (jälle täielik üllatus). Ma ei kavatsegi luuletaja tüpaaži ümber jutustama hakata, see oli nii stiilipuhas, et seda peab ise nautima :) Ei tea, mis mul viga oli, aga mulle meeldis isegi Uuspõld. 

Seda et... ma vist oleksin nõus seda filmi isegi teist korda vaatama :)

1 kommentaar:

  1. Nõus, et võiks teist korda vaadata, sest palju tagaplaanile jäetud huumorit oli selles filmis.

    VastaKustuta