07 november 2016

Reaalsustaju

Peaks kollaseid uudiseid rohkem jälgima, muidu tekitan endale asjatut segadust. Eilsel Karamazovite etendusel kulutasin märkimisväärse osa tiheda dialoogi jälgimisest segadusseajavatel hääletämbritel. Mina ei teadnud, et Pääru Oja (Aljoša) on Tõnu Ojaga (staarets Sossima osas) suguluses, ent niikui Aljoša suu lahti tegi, sattusin ma segadusse, sest see oli nii tõnuojalik hääl kui veel olla annab. Isad-pojad ei peaks vist korraga samal laval olema :)

Kui see segadus mu peas sai ruttu likvideeritud, piisas koju minnes sõber guuglist, siis märksa keerulisem on lugu Rõivaga. Ma ei saa aru, kas ma nägin seda unes või puges see mõte mulle niisama pähe, aga ühel hetkel hakkas mulle tunduma, et ta on juut. Aga ma ei leia mingit kinnitust sellele väitele. Vaevab, kuigi ma püüan selle teadmatusega leppida :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar