16 detsember 2016

Kust ostad sina lennupiletid?

Iseenesest lühike ja konkreetne küsimus, millele võid lahkesti vastata.

Küsimus ise on aga ajendatud Momondost, mis kuuldavasti täitsa kenake koht sellisteks toiminguteks.  Kasutajale on see leht tõepoolest mugav ja nende äpp ka kiire ja loogiline. Aga kuidas sealt piletid ka reaalselt ostetud saaks, sellest vat mina aru ei saa. Ma olen kunagi suvel end seal seaks vihastanud, valinud erinevaid piletimüüjaid (momondo siis nimelt lihtsalt koondab erinevad pakkumised kokku, ostmiseks suunab edasi vastava firma kodulehele), täitnud andmeid nii et sõrmed villis, proovinud maksta nii Visa kui ka Masteriga. Lõppeks tellinud uue krediitkaardigi, sest äkki on viga mu kaardis.

Ei midagi.

Nüüd siis jälle sama jama. Ei aita erinevad arvutid, erinevad krediitkaardid, üldse mitte miski. Jääb taas vaid lahtrite täitmise rõõm, jõuab turvaliste maksetenigi... ja siis "sureb" taas ära. Kas me oleme ainsad, kelle jaoks on Momondo üle mõistuse keeruline :) Just see maksmise osa siis, kõik muu sinnani on arusaadav ja loogiline ja natuke nagu toregi :)

Tänan tähelepanu eest!

NB! Igaks juhuks mainin veel ära, et see turvaliste maksete asi on netipangas tehtud ja samade kaartidega on teisi oste ja makse samadest arvutitest ennegi tehtud.

9 kommentaari:

  1. Ma ise kasutan Skyscannerit, aga nüüd viimased kaks suuremat lendu olen ikkagi ostnud otse lennufirmadelt. St et Skyscannerist vaatasin hinda, ja kuna lennufirmal oli soodsam (või peaaegu sama odav, kui vahendajatel), siis läksin ametlikule lehele.

    Ühe korra on vahendaja tõttu raha "lõksu jäänud". Sisestasin andmed, justkui tegin makse ja siis ütles, et selle hinnaga enam pileteid pole. Aga raha läks ikka krediitkaardilt maha. Hiljem googeldades selgus, et antud vahendajaga on see väga tavaline kammajaa... Piisavalt asjaajamist, mingide kirjade vahetamist ning siis broneering ikka vabastati, aga peaaegu oleksin hea hinnaga piletitest ilma jäänud, sest see broneering oli põhimõtteliselt kogu mu krediitkaardi limiit.

    VastaKustuta
  2. Skyscannerit polegi kasutanud, aga jätan meelde :) Praegu sai hädaga bookinghouse'i kasutatud - seal oli maksmine loogiline.

    VastaKustuta
  3. Mina ostan ka otse lennufirmade kaudu. Hinnavahet pole erilist märganud ning kui õigel ajal (kuuke varem) piletid ära osta, saab need väga okei hinnaga.

    VastaKustuta
  4. Eelistan otse lennufirmalt osta. Vahendaja kaudu ostes võib jama tulla ja lõpuks ei vastuta mitte keegi(ühe korra kogemus, sellest õppisin!)
    Kasutan skyskännerit jt lendude otsimiseks küll.

    VastaKustuta
  5. Ilmselt kui sama lennufirmaga võimalik kõik jätkulennud ka saada, siis on see otse ostmine jah ok, aga muidu on eri firmade peale kokku orgunn ju päris tülikas... ma suudaks raudselt ümberistumise kellaaegadega jama korraldada :)

    VastaKustuta
  6. Mina olen ostnud nii sky24.ee, lennujaam.ee. lennupiletid.ee kui reisifirmade kaudu. Üks kord on olnud ka jama, nimelt jäi üks jätkulend ära ja pidime kohapeal uued piletid ostma. Siis tuli kasuks, et olime piletid ostnud lennupiletid.ee lehelt, mis kuulub Reisieksperdile ja kes aitas meid kohalikega suhtlemisel, et raha tagasi saada. Otse firmast võttes on piletid alati kallimad olnud

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, siit tuleb nüüd õige mitu varianti ja kuna ma alles värskelt teemas sees, siis oleks päris huvitav hinnavõrdlust teha ;)

      Kustuta
  7. Mina kasutan juba aastaid Momondot ja probleeme pole olnud. Kui vahel leht hangub, siis lippan ka otse lennufirma lehele ja ostan sealt, nii et see on hea koht ka parimate pakkumiste leidmiseks. Kaartide ja muu säärasega pole mul jamasid olnud. Proovi äkki móne muu browseri kaudu?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sa oled, Kairi, nii ausa näoga, et ma püüan tõepoolest uskuda, et Momondost ikka on võimalik osta :) Aga tõsiselt rääkides, siis veebilehitseja võib kõigi ühine nimetaja olla küll muide...hmmm...

      Kustuta