07 detsember 2016

Pagulaskirjanikud

 Tegelikult meil (vist) ei ole veel põhjust kõnelda pagulaskirjanikest, ent eile-täna kõikjal uudisteportaalides vilksatavad pealkirjad, et selgusid järgmised neli palgalist kirjanikku, on sundinud mind loobuma lohakast kombest diagonaalis pealkirju lugema. Parem end mitte asjata ehmatada :)

Aga võib-olla on tegemist hoopis minu ootamatult avaldunud üleloomulike võimetega? Nõiasaate katete alla peidetud pildid ma ju arvasin (!) ära. Kuigi ma ei leia, et sellise saate ülesanded peaksid nii lihtsad olema, et suvaline tüüp teleri ees selle ära arvata võiks. No küllap need pagulaskirjanikud ka meie (lähi)tulevik on.

Üleloomulikest võimetest muinasjutulises võtmes võite hoopis juuresolevast raamatust lugeda - "Haldjate elu" Muriel Barberylt. Paraku mitte minu jaoks, liiga fantaasiailma kanduv. Ja kindlasti hoiatus neile, kellele meeldis "Siili elegants", et need kaks on ikka täiesti erinevatest ooperitest.




Vahepeal jõudsin ma ka Viljandisse põigata, sedapuhku suisa pikemaks ajaks ja õnnestus keskmisest oluliselt rohkem kalleid inimesi üle vaadata. Kõik olid elu ja tervise juures, rõõmsad ja roosad. Ma olen ka siin pildil rõõmus ja roosa, sest mul on nüüd loota pikkadeks talveõhtuteks korralikku lugemispakki. Eelmise aasta lektüür oli üllatavalt optimistlik ja positiivses võtmes, ehk läheb tänavu niisamuti.



 Iseenesest on huvitav, et põhikooliealistel on see helge toon olemas, kuid siis käib mingi pauk ja järgneb müstiline must auk, mil nad suudavad  maailma õige mustaks kirjutada. Aga mul endal oli ju samamoodi, ju see siis nii peabki minema :))))))


Ühtlasi käisin vaatamas, et kas tõesti on meie Hallooo kadunud. Nagu selgus, tõsijutt, ilmselt hakkas ta kellelegi hirmsasti meeldima. Aga kui te siiski Viljandi linna peal jalutades peaksite sellist tegelast märkama, siis andke aga teada!

Jõudehetkel on ta umbes selline:

 Õues uudishimutsedes selline (kusjuures sinine sametine kaelarihm võib tal samuti kaelas olla):

Märjana näeb ta välja:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar