07 jaanuar 2017

"Kuidas mu isa endale uue naise sai" Reeli Reinaus

Iseenesest tore lasteraamat, püüdlikult kaasaegne koguni. Siin on päris palju ja tabavaid nalju, kuigi pean tunnistama, et ma ei tea, kas need naljad ka lastele endile naljakad on. Täiskasvanutele ilmselt küll. No näiteks netitutvused ja proovilepanekud meespoole automargi osas :) (laps õpetab isa, et ütle, et sul on Datsun, naisekandidaadid kaovad selle peale nagu tina tuhka). Või ettenägelik hoiatus kullakaevajate ja puukide osas :)

Oli ka häirivaid asjaolusid. Teatav liigne nämmutamine. Naljad ja puändid olid ju head, isegi väga, aga need lahjenesid mitmekordses kordamises. See ongi see, mida ma lasteraamatute puhul kogu aeg kardan ja miks ma neid harva julgen ette võtta. Ma ei tea, miks see nii oli. Oli see autori enda tahe või oli talle ette antud tähemärkide arv (üks tõsiselt saatanast asi!). Või oli kolmas põhjus, ei tea.

Soovitada siiski julgen, taevani kiita ei saa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar