29 märts 2017

"Minu Küpros: põsemusid ja päike" Käty Gavriilidis


Mõeldes neile, kes siit blogist aeg-ajalt lugemissoovitusi leida loodavad, siis on paras hetk mainida üht raamatut, mida mina küll (puhtalt subjektiivsetel põhjustel) seekord raamatukokku püüdma ei tõtta, aga teile võiks see küll vahva lugemine olla.

Käty on ilmselgelt üks säravamaid ja positiivsemaid inimesi, keda ma tean. Ja täpselt sama päikeseline on ka kõnealune raamat, seda ma julgen lubada. Nii et meie tänavust enneolematult kuuma ja kuiva suve oodates (tuleb ju selline suvi, olete ikka kuulnud?) on just täpselt  õige aeg piiluda Küprosele. 

"Keeran ukse lukku ja viskan end meie uuele lillelisele diivanile pikali. Tõstan jalad seina najale püsti ning tunnen, kui tänulikud mu jalad selle asendi eest on. Otsustan teha väikese uinaku. Kuulan kõrvaklappidest telefoni tõmmatud vanu Terminaatori ja Smilersi laule, keeran hääle põhja ja sulen silmad. Kahjuks pole mul seda nautimist kauaks. Ärkan võpatades kellegi puudutuse peale õlal. Karjatan täiest kõrist. Olen kindel, et isegi koopaoravad seal kinosaalis ei oska nii kiledat häält teha.
„Härra Giorgos, mis te siin teete, kuidas te sisse saite? Ma oleks südamerabanduse saanud! Heldene aeg!“
„Oi, signomi, ma tõesti ei tahtnud ehmatada,“ vastab korteriomanik.
Ah et te ei tahtnud ehmatada, mõtlen endamisi. No seega juhtus see vastu teie tahtmist, igatahes ma ehmusin. Ja mitte vähe. Ma hakkan lausa luksuma.
„No vaadake, proua, ma koputasin neli korda ja ootasin ning keegi ei vastanud, ma mõtlesin, et midagi on juhtunud või äkki on teil paha olla, võib-olla peab kiirabi kutsuma või midagi."


Esitlused seekord Tallinnas, Tartus ja Jõgeval - hoidke end täpsema infoga kursis ja minge ise ka Päikesetüdrukust osa saama!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar