20 aprill 2017

Küprose päike

Tõsine "Minu..."-sarja nädal on mul käimas. 
Mõni päev tagasi oli Käinas lugejatega kohtumas "Minu Iisraeli" autor. Iisrael on tegelikult ka eksootika tipp, nii et kel vähegi huvi, siis kutsuge teda lahkesti vestlema - see tunnike on seda igati väärt! 

Teisipäeval oli "Minu Küprose" esmaesitlus Solarise Apollos. Eile-täna lisaks lõunapoolsemates paikades, otsige infot. Kes esitlused maha magas, see võib 18.aprilli "Ringvaadet" isutekitajana kasutada.


Alloleval pildil on aga autori poolt kingitud üks raamatu kõrvaltegelane, otse Küproselt - mu rõõm on piiritu:)  

Ma kavatsen selle veini avamisega oodata seni, kuni saan ise niisamuti koos maasikate ja mangoga "oma" rannas seda nautida :)

Reisikirjanduse lainel jätkan - täna on kord "Minu Armeenia" esitluse käes.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar