02 mai 2017

Las ma värvin su siniseks


Ma olen tegelikult ikka rohkem sõna- kui pildiusku inimene, aga kuna mul on nii valus näha kõiki otse ja teadlikult siia blogisse piilujaid, kes ilmselgelt ootavad mõnd uut postitust ja jätta teid siis tühjade pihkudega, siis oma üüratu süütunde leevendamiseks ma siiski esinen ühe värskelt tänase pildiga. 

Küllap meenutab see pilt teilegi Vahemerd, mõnd ülesvõtet Kreeka või Itaalia rannikult. Aga see pilt on veel tuhat korda parem, sest see on hoopis Kärdla sadamas tehtud - meie oma pisikesel kodumaal! Ja seda pilti vaadates te ehk mõistate, miks ei ole lihtne leida aega blogipesa jaoks. Kui maailm seesuguses ilus seisab, siis seisan ju mina ka. 

P.S. Mis siiski ei tähenda, et me ei valmistuks suveks - tänavu saab olema veel rohkem ja veel toredamaid kontserte.
Samuti ei tähenda see, et ma oleksin loobunud üldse kirjutamisest kui sellisest. Vastupidi, noil päevil on targem minust eemale hoida, sest kõik raiutakse raamatusse.

Minge õue!

2 kommentaari:

  1. I-me-li-ne!!! Ilus Eestimaa!
    Küll on hea, et vahel pildiusk peale jääb:)
    Jõudu suvisteks ettevalmistusteks ja muidugi head sulejooksu (ehk siis hoogsat klahviklõbinat:))!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh Sulle!
      Rohkelt rõõmu alanud maikuust :)!

      Kustuta