19 mai 2017

Võilill põske!

Ilmataat on rattaretkeliste vastu kohe erakordselt armuline, ma vaatan. Ei pilveträpsukestki ja meri tüüne, nii tüüne. Juba eile oli märgata üksikuid rattureid siin ja seal kulgemas. Meiegi hooaeg läks tänu neile ootamatult käima.

Meri läks jälle kodust ära :)


Traditsiooniline hooaja esimene varbad vees pilt

Ilmselgelt tegin ma pildi liiga kaugelt, tegelikult on tüüp aga kalaga maiustamas, suur tükk on lihtsalt veidi kurku kinni jäänud. Õnneks kohtusime temaga siis, kui ma olin juba pool Soonlepa lahte läbi jalutanud :)


Täna hommikul unise ja udusena alla komberdades oli aga suur mu üllatus, kui üks eriti varajane rattaretkeline maja ümber ringi sõitis. Olgu siinkohal märgitud, et nagu põllu peal siis. Viskas aga kaamera välja ja klõpsutas, ei andnud mulle võimalust juukseidki seitlisse sättida ega riideid selga panna ega midagi. Eks me siis lehvitasime vastakuti ja jätkasime kumbki oma tähtsaid toimetusi.
Mõni aeg hiljem nägin vannitoaaknast, et noppis paar võililleõit. No nii romantiline, jõudsin õhata. A siis ta pistis need lilled suhu ja oligi kõik. Säh sulle romantikat... Uued ajad, uued kombed.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar