02 juuni 2018

Mantel&Korsten

Kodutänav. Ilus maja. Veel ilusam korsten ja puha. Interjöör mulle meeldis. Teenindaja oli super tubli ja armas. Vahepeal nutu äärele aetud, aga sai siiski hakkama. Ilma pisarateta.
Vein võrratu. 
Toit tubli harju keskmine.
Mina olin oma valikutega õigel teel, täiesti rahul. Kes müügijutu ohvriks läksid, nemad ei olnud. Naised on üldse targemad (eriti mina), kui mehed (need kaks).

Eelroaks valisin trühvli risoto arancini, suitsupardi ja pudelkõrvitsaga. Viis keele alla küll (kuigi siit pildilt seda ei usuks 😀)






See herne Martini meesinimest vaimustusest kiljuma ei pannud.

Ja lamba-frikadeliisupp on noh... supp nagu ikka. Paha polnud, elamus ka mitte. Harju keskmine.

Kammkarpidega olin ma küll kümnesse rahul ja sealne kartulivaht ühes marineeritud kurgiga oli tõeline elamus.


Teistel tekkis siinkohal probleem. Üks tellis pasta homaarikastmes, kurtis, et maitsed ei segunenud piisavalt.
Teine meesisend soovis üldse veist, ent kui selgus, et see laekub Uus-Meremaalt (ja mitte Hiiumaalt), siis asendas krõbeda kanaga. Kana on see, mida me kunagi ei telli väljas süües. Umbes sama nagu praekartulit väljas tellida - kodus saab ju paremat. Välja nägi küll ilus...


Magustoiduks oli minu limiit täis, mehed siiski leidsid endas jõudu. Üks jäi truuks šokolaadi-granadillikoogile (võimas, täidlane, rammus), teine (see minu masti mees) valis minu mahitusel sidrunitarti ühes maasika-koorejäätisega. Jäätis oli nii hea, et ma suisa oigasin. Vist ei taibanud piltigi teha :) Sidrunitart oli ka võrratu. 
Seega minu toiduvalik oli kümnesse (meelsus ilmselt ka), teistel eriti ei vedanud. 

Kohvitassid olid iga pisikese tüdruku märg unistus - nagu nukunõud.

14 kommentaari:

  1. Kiidan heaks! Mina käin ka kahe naisega söömas - üks tšekib eelrooga, teine põhirooga. Kui kumbki pikali ei kuku, lasen tellida!
    Paraku olen seetõttu neljandat korda abielus:P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Viimane väide ja selle väite seos eelnevaga on intrigeeriv 🙂
      Tekib küsimus, kas:
      a) eelmised abikaasad said toidumürgituse?
      b) lasid kokaga jalga?
      c) abikaasa poolt kaasa tiritud sõbrannast sai õige pea sinu järgmine abikaas (ja nii iga jumala kord)?

      Kustuta
  2. See koht on siis nagu päriselt lahti tehtud? Ma ka tahaks kodukoha kohvikud üle käia, aga sellega oli mingi pikk jama. Ja ma nagu viibin sel tänaval lakkamatult, aga silti "tule meile" pole nagu kohanud...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, lahti-lahti, nii umbes kaks kuud. See pikk vaidlus sai (hetkeks!) seljatatud jah, aga ma saan aru, et silma hoitakse resto tegemistel hoolega peal ja küllap võimaluse tekkides keeratakse jälle.
      Neljapäevasel õhtul sumises saal korralikult ja tundus, et valdavalt eelbronnidega. Ma ei teagi, kuidas see info siis liikunud. Mina ise vaatasin ka selle järgi, et sealt pidevalt mööda trampides küll pesti katust ja siis aknaid ja siis ilmus kauba vastuvõtu kohta silt mingile uksele jne.

      Kustuta
  3. Vastused
    1. Aga seda, et õpiks kogemustest, seda ei ole eks ju :)?

      Kustuta
  4. Ei nad õpi - tulevad ikka kahekaupa:P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :D Mees, vaata peeglisse, ütlen ma :D

      Kustuta
  5. Käisin otsimas. Sõitsin Poska kaks korda läbi, teisel korral nägin silti "restorani parkimine". Resto enda nimi on loetav kolme (KOLME) meetri kaugusel - nelja pealt enam ei näe. Ja mu silmanägemist just testiti, korras on... Menüüd ei märganud.

    Ma nüüd ei tea. Miks ma peaks minema kohta, mis mind, klienti, ilmselgelt enda juurde ei taha?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. (sõitsin == tiksusin rattaga jalakäija kiirusel)

      Kustuta
    2. Sinuga nõus - sinna peab väga tahtma minna, siis leiab üles :). Aga kuna saal on täis, äkki siis polegi mõtet nähtavale reklaamile ja kodulehele panustada (see on neil vähemalt kuu aega tühikäigul)?

      Kustuta
    3. Võimalik. Kapitalismi tingimustes siiski võimatu: hind kujuneb nõudluse ja pakkumise tasakaalus; mida suurem nõudlus, seda suurem sissetulek.

      Kui uudsuse võlu on kadunud, siis ehk leiavad mahti ka silt panna. Kui saal jääbki täis - eks siis jääb.

      Kustuta
    4. ma oleks nagu kuulnud sellisest müügistrateegiast, kus iks kohta sissepääsemine tehakse eriti tülikaks. mingi sellise loogikaga, et raskesti kättesaadav = ihaldusväärne. restoran, kuhu pääseb ainult insaidinfo kaudu näiteks (mida siis osavasti lekitatakse).

      nt on mingeid moevidinaid, mida tehakse ainult 10 eksemplari ja siis rikkad ja kuulsad üritavad üksteist üle maksta, et üks endale saada.

      guugelda "scarcity marketing" v loe nt seda:
      http://www.themarketingsage.com/the-exclusive-club-scarcity-marketing/

      Kustuta
    5. st nõudlust saab luua ka sellega, kui rahvas hakkab rääkima asju stiilis "tead, mul õnnestus seal restoranis käia, kuhu on praktiliselt VÕIMATU pääseda..."

      Kustuta